گروه بندی عضلات برای کسانی که سه روز در هفته تمرین مینمایند

افرادی که به دلیل مشغله کاری و یا برنامه تمرینی خاص؛ قادر به تمرین بیش از سه روز در هفته نیستند می‌توانند از گروه بندی زیر برای تمرین عضلات استفاده نمایند:
روز اول: سینه، سرشانه و پشت بازو. تمامی عضلات فوق در تمرین به صورت مستقیم یا غیر مستقیم درگیرند؛ برای مثال در تقریبا تمامی تمرینات سینه؛ دلتویید جلویی غیر مستقیم درگیر است؛ یا تمرینات سرشانه نیز اغلب عضله پشت بازو را درگیر میکنند بنابراین تمرین دادن آن ها در یک روز کار عاقلانه ای است.
روز دوم: عضلات پشت و جلو بازو. اکثر تمرینات زیر بغل عضلات جلو بازو را درگیر مینماید، با توجه به وسعت عضلات زیر بغل در ابتدا که توان بیشتری دارید ابتدا آن ها تمرین دهید.
روز سوم: عضلات پا. شامل عضلات جلو و پشت پا و ساق.
دقت نمایید زمان مفید تمرین حداکثر یک ساعت است.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید