چرا بازوهایمان در جا میزنند

قطعاً ویترین بدن، بازوهاست و بدون داشتن بازوانی ستبر و ورزیده هر قدر هم در سایر عضلات به پیشرفت دست یافته باشید بدن شما به چشم نخواهد آمد.
دو سوم حجم بازو را عضله پشت بازو تشکیل می‌دهد و در حالت عادی حجیم بودن این عضله است که دستان شما را حجیم به نمایش در می‌آورد.
اما عضلات جلو بازو نیز به سهم خود در زیبایی بازوهای شما سهیم اند، اما نکته مغفول مانده در این قسمت تقویت عضلات بریچیالیس یا
brachialis
است.
این عضله مابین عضله پشت بازو و جلو بازو قرار داشته و تا روی ساعد کشیده شده است.
اگر مدت هاست در رشد بازو ها به استپ خورده اید این بار تقویت این عضله را در دستور کار قرار دهید.
با رشد این عضله نه تنها شکل بازوان شما به صورت چشمگیری تغییر خواهد یافت بلکه قدرت شما برای انجام سخت تر حرکات تقویی جلو بازو بیشتر خواهد شد.
جلو بازو چکشی، جلو بازو ایستاده با طناب ، جلو بازو چکشی روی میز لاری از حرکات مختص تقویت بریچیالیس اند.
اما تمام حرکات جلو بازو وقتی مچ دستان خود را بر عکس بگیرید، مثل جلو بازو هالتر ایستاده با مچ بر عکس، نیز به تقویت این عضله می‌انجامد.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید