هر قدر ست های تمرینی تان بیشتر باشد بهتر است

حتما لازم نیست برای رشد از ست های ۲۰ تا ۳۰ تایی برای یک قسمت از بدنتان استفاده نمایید.
امروزه تحقیقات نشان میدهد میتوان عضله را حتی با یک ست تمرینی به تحریک کامل برای رشد رسانید، بنابراین در قید تعداد نباشید. عضله مغز ندارد که تعداد ست ها را بشمارد عضله برای رشد به فشار صحیح تا رسیدن به مرز ناتوانی حتی برای یک اجرای اضافه نیاز مند است.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید