هرچقدر روز های بیشتری به باشگاه بروید بیشتر رشد میکنید!

این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که خصوصا بدن سازان مبتدی دچار آن میگردند.
اگر شما در یک جلسه تمرینی به صورت درست و اصولی بر روی یک عضله کار کنیدبر اثر شکست هایی که در فیبر های عضلانی شما پدیدار میگردد، نیاز به ۵ تا ۱۰ روز برای ترمیم آن عضله زمان لازم است. حال تصور کنید که فردای همان روز باز بر روی آن عضله کار کنیم!
این کار نه تنها باعث پدیده تمرین زدگی و توقف رشد میگردد بلکه در مواقعی نیز باعث کوچکتر شدن عظلات میگردد.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید