مکمل‌های بدنسازی فریبی برای خالی کردن جیب ها

بدن از سه منبع مختلف دریافت کالری مینماید: پروتئین ها، کربوهیدرات ها و چربی‌ها.
از میان سه منبع بالا، پروتئین به دلیل اینکه منبع اصلی ساخت تار های عضلانی، رشد و ترمیم آنهاست مورد استقبال بدن سازان است.
اینکه پروتئین خود انواع گوناگون دارد را در مقاله ای دیگر شرح خواهیم داد.
بدن شما برای رشد به تقریباً ۲.۲ گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن شما نیاز دارد.( این عدد برای کسانی که برای کم کردن وزن و یا کات کردن بدن خود سایر منابع انرژی را محدود کرده اند به ۲.۶ تا ۳.۳ گرم به ازای هر کیلو وزن بدن افزایش پیدا می‌کند)
حال شما میتوانید این پروتئین را از منابع غذایی همچون مرغ گوشت شیر و یا تخم مرغ به دست آورید. طوری که هر تخم مرغ کامل ۱۲ گرم پروتئین، ویک تکه سینه مرغ ۳۱ گرو پروتئین داراست.
پس دو عدد تخم مرغ با یه وعده گینر پروتئین برابری دارد، در حالی که قیمت آن یک دهم مصرف گینر است.
نکته اینکه اگر برای مسابقات آماده میشوید و در هفته های پایانی،تنها مجاز به پروتئین خالص هستید، پروتئین وی خالص برای شما راهگشاست، در غیر اینصورت خرید گینر ها تنها فریب خوردن شما از کسانی است که قصد فروش محصولات خویش را دارند.تنها مزیت مکمل های پروتئینی وی، زود جذب بودن آنهاست که در وعده بعد تمرین کاربرد دارد که آنهم برای کسانیست که ورزش حرفه‌ای کرده و دقایق برایشان مهم است.
گرفتن انرژی‌های مورد نیاز از غذاهای طبیعی، نه تنها نیاز شما را برای داشتن بدنی تحسین برانگیز،برآورده میکند بلکه شما را از عوارض مصرف مکمل‌ها همچون: فشار خون، عوارض کلیوی، چربی خون، بیماریهای معده و … مصون می‌دارد.
انتخاب نهایی با شماست.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید