ساعد و مچ کلید پنهان رشد جلو بازو ها

برای داشتن عضلات جلو بازوی حجیم و خوش فرم نیاز دارید تا وزنه های مورد استفاده خود را افزایش دهید.
با بیست کیلو جلو بازو هالتر هیچگاه به بازوان قابل تحسین نخواهید رسید.
اما نکته اینجاست که…
هنگام استفاده از هالتر و یا دمبل سنگین، مقداری از فشار نیز به مچ و ساعد شما وارد میگردد.
در نتیجه بسیاری از اوقات هنگامی که زیر وزنه در روز تمرین جلو بازو خسته میشوید، در اصل ساعد و مچ شما خسته شده اند،
یعنی درد مچ و ساعد باعث میشود شما نتوانید وزنه را افزایش دهید، پس، قبل از اینکه عضلات جلو بازو شما به حد کافی تمرین داده شود فدای ضعف مچ و ساعد شما میگردد.
مچ و ساعد خود را برای جلو بازوهای قوی، تقویت نمایید،
تا آن زمان از میله خم یا
Ez
استفاده نمایید که مچ شما کمتر درگیر شود.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید