در صورتی که هر قسمت از بدن را فقط یک بار در هفته تمرین دهید، رشد نخواهید کرد!

در صورتی که شما بر روی یک عضله سخت کار کنید، آن عضله برای ترمیم به ۵ تا ۱۰ روز نیاز دارد
طبق تحقیقی که در مجله Journal of Physiology
به چاپ رسیده گرو هی از مردان و زنان در یک جلسه تمرینی به شدت بر روی ساعد خود کار کردند. تا دو روز درد در عضله موجود بود و پس از ۹ روز درد کم کم طی شد با این وجود پس از گذشت ۶ هفته عضله کاملا ترمیم گشته بود.
حال ما نمیگوییم ۲ ماه یک بار تمرین کنید! اما به عضله فرصت رشد بدهید.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید