تکنیک تمرین دادن عضله نقطه ضعف پس از تمرین پا

پس از تمرین دادن عضلات پا به دلیل بزرگ بودن این عضلات و سطح گسترش آنها بیشترین سطح تستوسترون در خون ترشح میگردد. در حالیکه با تمرین دادن عضله کوچکی همانند جلو بازو هرچند هم سخت تمرین کنید بدن به این سطح از تسوتسترون نخواهد رسید.
حال پس از تمرین دادن پا در حالیکه خون شما پر از تسوتسترون شده میتوانید آن را به عضله نقطه ضعفتان مثل بازو هدایت کنید.
برای این کار پس از پایان تمرین پا با یک ست وزنه سبک بیست و پنج الی سی تایی عضله نقطه ضعفتان را دم بیاندازید تا خون بیشتری به آن نقطه رسیده و آن را از مزایای تمرین پا بهره مند سازید.
نکته مهم اینجا ست که پس از چهل و پنج دقیقه یا یک ساعت تمرین سطح تستوسترون کاهش یافته و هورمون مخرب کورتیزول شروع به ترشح مینماید، پس اگر بیش از یک ساعت تمرین می‌نمایید ( در باشگاه مشغول صحبت با دوستان یا چک کردن موبایل یا مشاهده بدن خود در آینه و… هستید) آنگاه این تکنیک برای شما کارایی ندارد.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید