تغذیه قبل از تمرین

تغذیه قبل از تمرین به دو قسمت چند ساعت قبل از تمرین و دقیقا پیش از تمرین تقسیم میگردد.
چند ساعت پیش از تمرین میبایست از کربو هیدرات های دیر هضم استفاده نماییدتا در حین تمرین انرژی کافی داشته باشید.
قبل از تمرین از ۵ گرم کراتین به همراه پروتئین وی استفاده نمایید.
قبل از تمرین به هیچ وجه از غذاهای سنگین استفاده ننمایید که در این صورت خون مورد نیاز عضلات به معده خواهد رفت!

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید