مزایای تمرین با وزنه برای بانوان

بانوان بیشتر به محیط های باشگاهی باز، جهت تمرینات هوازی؛ تمریناتی مثل زومبا و امثالهم علاقه مند بوده و بیان میکنند به دلیل ترس از بزرگ شدن عضلاتشان بر اثر کار با وزنه؛ سراغ کار با وزنه های آزاد و یا دستگاه ها نمیروند.
اولا میزان متابولیسم بدن با افزایش توده عضلانی خالص بدن بالا می‌رود که منجر به چربی سوزی و کاهش حجم چربی بدن میگردد و ساخت عضله تنها با تمرینات سخت با وزنه های آزاد، دمبل و هالتر امکان پذیر است.
ثانیاً، با نگاهی ساده به تمرینات تمامی مدل های فیتنس و حتی پرورش اندام متوجه خواهید شد که ورزش های همانند تی آر ایکس، پیلاتس و … شاید در هفته یک بار و آنهم در جلسه تمرینات کاردیو استفاده مینمایند.
برای ساختنی بدنی تراشیده، با ده ها سال زومبا و دویدن روی تردمیل به جایی نخواهید رسید.
این تمرینات مکمل تمرین های سخت با وزنه اند.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید