تاثیرات منفی فعالیت جنسی بر عملکرد ورزشکاران

۱: کم شدن عنصر روی یا Zinc در بدن:
عنصر روی یکی از مهمترین مواد مغذی برای رشد و نگهداری عضلات بدن میباشد. بعد از هر فعالیت جنسی عنصر روی در بدن به مقدار زیادی کاهش میابد، که میبایست با مکمل هایZinc و یا غذا های شامل آن را مصرف نمود.
۲: فعالیت جنسی قبل از تمرین:
این فعالیت قبل از تمرین باعث میگردد شما با ماکزیمم توان خود به باشگاه نروید و این بروی عملکرد شما در هنگام باشگاه تاثیر منفی خواهد گذاشت، برای دانستن و رعایت زمان مناسب به مقاله قبلی که در این زمینه ارایه کردیم مراجعه کنید.
۳: فعالیت جنسی بعد از تمرین:
انجام فعالیت جنسی دقیقا بعد از تمرین مضر است به این دلیل که بدن شما در حین تمرین شدید شروع به ترشح هورمون سوتسترون میکند، و بدن به این هورمون نیاز دارد و میبایستی تا زمان ذکر شده در مقاله قبلی به بدن استراحت دهید، در غیر اینصورت بدن وارد فاز مخرب یا کاتابولیسم میگردد.
۴: کم شدن سطح تسوتسترون بدن:
اصلی ترین عامل رشد عضلات هورمون تسوتسترون است که سطح آن بعد از فعالیت جنسی کاهش میابد، و این خبر بسیار بدی برای ورزشکاران است، برای جبران آن میبایست غذاهای با مقدار روی بالا مصرف نمود تا بازگشت سطح سرمی این هورمون به سطح قبلی با سرعت بالاتری انجام پذیرد.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید