بین هر ست تمرینی تنها مجاز به ۴۵ ثانیه استراحت هستید

این نکته تنها زمانی درست است که شما به دنبال ورزشی برای سلامت قلب و عروق و یا حذف چربی از بدن خود باشید
اما اگر به دنبال رشد عضلات خود هستید خیر!
برای رشد عضلانی میبایست اجازه خروج اسید لاکتیک تولید شده در مرحله قبل و رسیدن سطح atp به سطح نرمال خود را بدهید.
پس از اجرای یک ست سخت نیاز به ۲ تا ۳ دقیقه استراحت دارید. دقت نمایید که بیان شد ست سخت و سنگین در غیر این صورت زمان استراحت را کاهش دهید.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید