بین ست های تمرینی تنها محاز به ۴۵ ثانیه استراحت هستید

این باور درست است اگر قصد چربی سوزی و یا تقویت سیستم قلبی عروقی خود هستید، اما در صورتی که هدف شما ساخت عضله است میبایست بگذارید تا ذخایر ATP سلول های بدن شما مجددا به سطحی برسد که بتوانید دوباره از وزنه های سنگین استفاده نمایید و این زمان گاهی تا ۲ دقیقه به طول می انجامد.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید