بهترین مکمل برای روزه داران و کسانی که با شکم خالی تمرین مینمایند

تمرین کردن در حالت
Fasted state
به زمانی گفته میشود که سطح انسولین بدن از سطح استاندارد آن پایین تر است.
هنگامی که غذا می‌خورید پانکراس شما شروع به ترشح انسولین میکند که وظیفه فرستادن مواد غذایی را به داخل سلول ها بر عهده دارد.
بنابر حجم و نوع غذایی که خوردهایی سطح انسولین یک تا شش ساعت در بدن شما بالاتر از حد معمول است.
بعد از این زمان سطح انسولین خون شما افت کرده و به پایین تر از سطح معمول می‌رسد.
تمرین در این شرایط با مکمل های مناسب، مثل ، کافیین، سینفرین و یوهمباین می‌توانند در کاهش وزن به شما کمک فوق العاده ای نمایند. اما مشکل اینجاست که بدن عضلات شما را نیز با مقدار بالایی در این حالت سوزانده و برای خود انرژی تأمین می‌نماید.
اینجاست که آمینو اسید لیوسین وارد عمل می‌شود و از روند تخریب عضلات جلوگیری می‌نماید.
جالب اینجاست که با خوردن ده گرم بی سی ای ای قبل از تمرین، بدون اینکه انسولین خون شما بالا رود میتوانید از فواید تمرین با سطح انسولین پایین استفاده نمایید.
پس
BCAA
بهترین و تنها مکملی است که فواید تمرین در حالت گرسنه را حفظ و عوارض آن را خنثی مینماید.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید