برای داشتن شکم شش تیکه میبایستی هر چه بیشتر حرکات شکم را انجام دهید

طبق تحقیقی که توسط دانشگاه Southern Illinois University بر روی ۲۴ مرد بالغ انجام پذیرفت گروه اول ۵ بار در هفته به مدت ۶ روز ۱۴۰ تکرار از حرکات شکم را انجام دادند و گروه دوم هیچ کار خاصی انجام ندادند. در انتهای تحقیق شکم هر دو گروه یکسان به نظر میرسید!!! هرچند که عضلات شکم گروه اول قوی تر شده بود اما شکم هر دو گروه یکسان به نظر میرسید.
نکته اینجاست:
چربی بدن مردان برای نمایان شدن عضلات شکم یا شش تکه شدن ۱۰ درصد است، این درصد چربی برای صاف به نظر رسیدن شکم زنان نیز ۲۰ درصد میباشد و این قضیه ربطی به تمرین و نوع آن ندارد.
چه بسا پیر مردان بسیار استخوانی را در استخر دیده ام که عضلات ۶ تکه شکم ولی کوچک آن ها حسادت مرا بر انگیخته است. نمایان شدن این عضلات به درصد چربی بدن ارتباط دارد نه تمرینات طاقت فرسا.
منبع:
“Vispute, Sachin S., et al. “The effect of abdominal exercise on abdominal fat.” The Journal of Strength & Conditioning Research 25.9 ”

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید