اگر میخواهید وزن کم کنید یا چاق نشوید ، شام نخورید یا شام کمی بخورید.

این نیز یکی از باور های غلطی است که نزد عامه مردم وجود دارد.
مقدار انرژی که شما در طی ۲۴ ساعت دریافت میکنید مهم است نه یک وعده خواص.
اگر شما تمام روز را به پرخوری اختصاص داده و شب شام نخورید هیچ سودی ندارد.
طبق تحقیقات جدیدی که موسسه ملی فرانسه انجام داده است حقایق زیر به اثبات رسیده است:
مدل غذا خوردن در وزن کم کردن یا افزودن آن موثر نیست، تنها ممکن است کمتر غذا خوردن باعث کاهش وزن شود.
مطالعات گذشته در این مورد که وعده های کوچک تر غذایی متابولیسم بدن را افزایش میدهد نیز کاملا رد شده است.
منبع:
“Bellisle, France, Regina McDevitt, and Andrew M. Prentice. “Meal frequency and energy balance.” British Journal of Nutrition 77.S1 ”

Excerpt From: Michael Matthews. “۱۲ Health & Fitness Mistakes You Don’t Know You’re Making

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید