اصل افزایش وزنه ها

تا زمانی که با وزنه ۳۰ کیلیویی جلو بازو میزنید بازوان شما همانند رونی کلمن نخواهد شد!!
از طرفی اگر یک باره قهرمان بازی درآورده و سراغ وزنه های سنگین بروید چنان مصدوم میشوید که تا آخر عمر از لذت تمرین محروم خواهید شد.
وزنه های تمرین تان را در طی زمان و کم کم افزایش دهید
هرگز در یک سطح درجا نزنید.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

[button color=”red” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false”]نکته[/button]

سوالات خود را در بخش مربوط به خود مطرح نمایید.
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
کلیه مطالب سایت تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و شما را از مراجعه به پزشک و یا مربی متخصص بی نیاز نمی‌سازد.
استفاده از استروئیدها = مرگ ناگهانی، بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و به هم ریختن بالانس تمامی هورمون های بدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید